Shop Mobile More Submit  Join Login
About Other / Hobbyist Member chibi1artFemale/Denmark Recent Activity
Deviant for 3 Years
Needs Premium Membership
Statistics 253 Deviations 4,012 Comments 6,194 Pageviews

Newest Deviations

Favourites

Misc Emoji-12 (Stars 2) [V1] ey guys just wanted to give you the reason why i'm not really doing alot of art lately *Aherm* right its because i'm finally making a comic! like a real one with plot and characters and hopefully some good humor Misc Emoji-12 (Stars 2) [V1] Misc Emoji-11 (Stars) [V1] 
(even if its just lame puns :I ) atleast ill try and hey! i cant do nothin but improve Amiright! :iconsryyea:

but yeah i'm still working a few things out... like the title..:iconduudewtfplz: while i'm making the first page ..wow i'm really not very systematic with this at all :iconlenderpfaceplz:
Misc Emoji-12 (Stars 2) [V1]Misc Emoji-11 (Stars) [V1] oh well! i'm sure ill work it out somehow! until then stay warm my friends cuz chrismas is coming! :iconjunesplz:Misc Emoji-12 (Stars 2) [V1] 
  • Mood: Jolly

Activity


KuroKageKowaii vs Evil! by chibi1art
KuroKageKowaii vs Evil!
this is something i made for my friend :iconkurokagekowaii:
cuz her new hairstyle was soo cute! :iconsocute-plz:

i might've went a little overboard but i like it! :iconchiepokerplz:
and i hope you like it too ^^

oh and of course the character is a kurokagekowaii herself XD and therefor also belongs to her
Loading...
Ghost Girl by chibi1art
Ghost Girl
i was getting a headache at staring at those pixels on ms.paint So!
i went to photoshop to stare at some more high quality pixels! :D

oh, right and drew a bit. but u know details schmetails! :iconsryyea:

in other news! the first page for my comic  is allmost done i just need to color it and then come up with some good jokes 
they can say i hope u guys are looking forward to it as much as i am ewe
Loading...
Misc Emoji-12 (Stars 2) [V1] ey guys just wanted to give you the reason why i'm not really doing alot of art lately *Aherm* right its because i'm finally making a comic! like a real one with plot and characters and hopefully some good humor Misc Emoji-12 (Stars 2) [V1] Misc Emoji-11 (Stars) [V1] 
(even if its just lame puns :I ) atleast ill try and hey! i cant do nothin but improve Amiright! :iconsryyea:

but yeah i'm still working a few things out... like the title..:iconduudewtfplz: while i'm making the first page ..wow i'm really not very systematic with this at all :iconlenderpfaceplz:
Misc Emoji-12 (Stars 2) [V1]Misc Emoji-11 (Stars) [V1] oh well! i'm sure ill work it out somehow! until then stay warm my friends cuz chrismas is coming! :iconjunesplz:Misc Emoji-12 (Stars 2) [V1] 
  • Mood: Jolly
Yay by chibi1art
Yay
yay the gangs all here! :3
these are some of my own characters from a comic i'm thinking of making just need to learn how fighting works since theres alot of that :I
allright left to right
Christopher
Markido
Alexandra
Ronan 
Loading...
Art trade with -samTARDIS02 by chibi1art
Art trade with -samTARDIS02
doing an art trade with :iconsamtardis02: !
hope ya like it sam! :3


pfffft what are hands! :iconimsotiredplz:
Loading...

deviantID

chibi1art's Profile Picture
chibi1art

Artist | Hobbyist | Other
Denmark
:iconkawaiistarloveplz::iconkittydividerplz::iconkittydivider2plz::iconkittydivider3plz::iconkittydivider4plz::iconkittydividerrbowplz::iconkawaiistarloveplz:
whats up my name is mathilde i'm a 17 year old girl from denmark who likes to draw manga
and random stuff :meow:
i'm here to share my art with the rest of the world and try to draw stuff that will make people laugh and be happy! XD
so if you like me watch me! ;D or give me a llama or something i dunno
oh i also have a tumblr all-the-colors-of-a-rainbow.tu… tho i dont put as much art there as i do here its more like funny gifs and stuff XD
well thats it for now later dudes! :iconmisakiciaoplz:
Interests

AdCast - Ads from the Community

×

Groups

Comments


Add a Comment:
 
:iconmagpieprince:
MagpiePrince Featured By Owner Dec 2, 2014  Hobbyist General Artist
Thanks for the llama!
Reply
:iconchibi1art:
chibi1art Featured By Owner Dec 2, 2014  Hobbyist Artist
no problem ! ;D
Reply
:iconnegatic:
Negatic Featured By Owner Dec 2, 2014  Professional
Thank You for the favs Big Hero 6 Baymax (There There)
Reply
:iconchibi1art:
chibi1art Featured By Owner Dec 2, 2014  Hobbyist Artist
no prop XD
Reply
:iconchinihaw:
Chinihaw Featured By Owner Nov 30, 2014  Hobbyist General Artist
Thanks for the fav!! Fabulous Pewdiepie Emoticon Neko Emoji-42 (Kawaii Moe Smile) [V3] 
Reply
:iconchibi1art:
chibi1art Featured By Owner Dec 2, 2014  Hobbyist Artist
youre welcome! :D
Reply
:iconsamtardis02:
samTARDIS02 Featured By Owner Nov 26, 2014  Student Digital Artist
Hey! Thanks for all the favs!Jordan blowing a kiss(Gif) 
Reply
:iconchibi1art:
chibi1art Featured By Owner Nov 27, 2014  Hobbyist Artist
np XD
Reply
:iconrosie-chan17:
Rosie-chan17 Featured By Owner Nov 22, 2014  Hobbyist Filmographer
Hi, nice art. :D
Reply
:iconchibi1art:
chibi1art Featured By Owner Nov 24, 2014  Hobbyist Artist
Thx dude! XD and :iconmonkeyhiplz:
Reply
Add a Comment: